• Pirmsskolas izglītības iestādes profils

Programma “Līderis manī”
Kristīgā pirmsskolas izglītības iestāde ir iesaistījusies programmā “Līderis manī”, kas iestādē ieviesta kopš 2021./2022. mācību gada. Programma dod iespēju attīstīties un pilnveidoties ikvienam, ieviešot darbinieku un bērnu ikdienā “Līderis manī” paradumus, atklājot sevī līdera prasmes un sekmējot personības izaugsmi.

Ko programma palīdz apgūt bērniem
“Līderis manī” palīdz bērniem:

  • kļūt pašpaļāvīgiem, uzņemties iniciatīvu;
  • plānot uz priekšu, uzstādīt mērķus un sekot to izpildei;
  • prioritizēt savu laiku;
  • pārvaldīt emocijas un būt taktiskiem pret citiem;
  • pārliecinoši paust viedokli;
  • risināt konfliktus un rast radošus risinājumus;
  • novērtēt atšķirīgo;
  • dzīvot līdzsvarotu dzīvi.

Aicinājums vecākiem
Lai veicinātu pozitīvas pārmaiņas bērnu raksturā, aicinām arī vecākus ikdienā izmantot efektivitātes principus un 7 veiksmīgu cilvēku paradumus.

Kā strādājam mācību gada laikā
Katru mācību gadu aktualizējam kādu no programmas “Līderis manī” 7 paradumiem. Katra vecumgrupa visa gada garumā darbojas atbilstoši izvirzītai vīzijai, rīkojoties saskaņā ar Labo paradumu ābecīti.

7 Paradumu koks
Mūsu iestādes aktu zāles sienu rotā 7 Paradumu koks, kas ik dienu atgādina par apgūstamajiem paradumiem un rīcībām, kuras jāattīsta, lai katrs spētu kļūt par līderi savā dzīvē.

Mērķis
Veicināt izglītojamo izpratni par vērtībām un tikumiem, kā arī veidot un attīstīt vērtībās balstītus ieradumus.

Tiek veidota izpratne par labestību, savaldību, atbildību, cilvēka cieņu un dzimteni, attīstot sadarbību un kristīgās vērtības ikdienas dzīvē.

Īstenošanas gaita

  • Grupās izvietoti emocijas raksturojoši materiāli; bērni atpazīst savas un citu bērnu emocijas.
  • Aktualizēta un atbalstīta pozitīva uzvedība, mērķtiecīgi akcentējot vērtības — cilvēka cieņu un attieksmi pret dabu.
  • Realizēta Džimbas 11 soļu drošības programma, papildinot bērnu zināšanas par personisko drošību saskarsmē ar citiem.
  • Veidota izpratne par kristīgām vērtībām — mīlestību, piedošanu, līdzjūtību un pateicību —, stiprinot bērnu iekšējo pasauli un sadarbības prasmes.

Papildus tiek sekmēta veselīga dzīvesveida ieradumu veidošana un īstenošana bērna ikdienas gaitās.

Vai informācija bija noderīga? vai